00.39
DATUM: 2013-04-06 | TID: 00:40:03 | KATEGORI: Diary


GUUUUUISE!! VAD TYCKS OM DESIGNEN?!?! Själv tycker jag väldigt mycket om den! Har hållit på med den med syrran ganska mycket. Sara gav mig en massa bilder som jag kunde lägga in i headern, så tack vare henne det blev en assnygg header! Det enda som behövs förändras är typ bakgrundsfärgen! Vet inte vilken färg det ska vara dock.. Så ni får lov och hjälpa oss.. So click down below and say which colour fit with our header! 
 
Har typ inget planerat denna kväll.. xD Bara stirra på Running Man och städa mitt rum eftersom imorn är det städdag hemma hos mig. Fuuq it... :P Men resultatet efteråt is sooo worth it! Ska börja städa snart och sedan läägga mig... Är sååå utmattad efter denna daag.. Säger natti nuu dudes! Natti! ♥ // Lisa
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?