Why do I get this feeling when I'm around you?
DATUM: 2012-12-16 | TID: 18:19:08 | KATEGORI: Diary


But hello! Sitter i mitt rum och håller på att fixa mig inför nästa vecka typ... Hehe... Har typ städat och varit ute idag. Ska snart äta middag. Sista veckan innan jullovet! Kommer att bli soft. Har matteprov på onsdag... Onödigt när de redan har betygsatt oss.. -.- Är inte så oroad över matten. Det är bara räkna. ;) Men jaa... Är lite oroad över religion ocg engelskan. Det är första året jag får betyg så om jag får det betyget jag inte vill ha är det bara att höja det senare egentligen.. Men aja, hoppas iallafall på bra betyg. 
 
Jul nästa vecka. Gissa om jag är taggad!? Iförsig.. Här hemma har vi något som kallas "förjul". Det är helgen innan julen då vi lagar en massa kinesisk mat och äter.. :P Juste, längtar också till mellandagsrean! Fyfan! Ska äta middag nu, vi ses förmodligen senare ikväll eller imorn! xx //Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?