When I see you my heart beats a little faster, My stomach feels a little lighter and my smile becomes brighter
DATUM: 2012-12-01 | TID: 03:46:26 | KATEGORI: Diary

 
Lil Wayne - Mirror ft. Bruno Mars


Hallojsan! Sitter i mitt rum och tittar på tv och lyssnar lite på musik. Och håller på med nailart. Ni får se senare hur det ser ut senare! Asso åååååhhh, vill ha sommar!! Vill gå på grönan med mina tjejer!! Bääääääästa! Jag orkar inte ha skola.. Men äsch... Tre veckor kvar tills lovet! BOOYAAH! Och mitt första betyg... Undrar hur det kommer att gå.. Även om det är första året i högstadiet, hoppas jag på ganska bra betyg, men ändå inte... Men aja... Nu är det slut babblat, ska sova! Ha det bäst och God natt!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?