What comes around, goes around..
DATUM: 2012-12-26 | TID: 23:30:46 | KATEGORI: Diary



Inte världens bästa bilder, men det fick duga... Är ingen fotograf direkt... x'D
 
Sådääär! Yex box! Nu har ni bilder på mina kläder som jag köpte idag. Allt var på rea förutom den där röda tee. Är ganska nöjd med inköpen. En bh fick följa med hem också. Den vita tee och den marinblå, från J.C, är samma, fast i olika färger. Det är ett hål på ryggen också, men jag kunde inte få med det på bild... Då fick det duga... :P Som vanligt är allt collage-aktigt. Hehe.. Det passar mig bäst tycker jag. Gillar lite classy kläder lite då och då, men inte alltid. Ska leta efter ett par jeans imorn... Ska se om jag hittar ett par.. Men aja, ska checka upp vad som kommer på tv, vi ses kanske senare i natt! //Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?