We fail, we lose, to win.
DATUM: 2012-12-30 | TID: 15:33:52 | KATEGORI: Diary

 
DJ Masa - Hot kpop 2012 mashup

Älska. Denna mash up är helt... My god.. Alltid en sista mashup med de flesta kpop låtarna som släppts under året med DJ Masa. Älskar det. Tror att det här är hans bästa hittills. Älskar iallafall DJ Masa's mashups. Ska visa en utav mina favoriter inom en snart framtid.
 
Shit vad jag är trött. Vaknade för en timme sen. Åt pannkakor som mamma hade lagat innan hon gick ut med pappa. Idag blir det slapp.. Film, soooooova, tv... ÄTAAA! Och förmodligen planera nästa vecka. På onsdag vet jag iallafall att jag åker ner till E-tuna. Och jaaa, vi ska fixa en ny design så fort vi har bilder.. Sara och jag kan typ närsomhelst, det är resten som är osäkra... Bara så ni vet flickor, jag kan inte på onsdag tror jag. Anyways.. Ska ta och fortsätta fangirla för SBS Gayo Daejun! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?