Treat me like a princess and I'll treat you like a prince. Treat me like a game and I'll show you how it's played.
DATUM: 2012-12-03 | TID: 23:03:04 | KATEGORI: Diary

BOOYAH! HON SATTE DEN!

But hello! Har pluggat sen fyra, stoppade vi tio, spelade habbo i sisådär fem minuter. Och mitt internet började funka nyss. Innan använde jag min pappas mobil-internet.. Internetdelning... Duuh! Nu sitter jag här med halvblött hår och lyssnar på musik. Det ser ut som Sadia fortfarande inte har bloggat.. Bara så ni vet.. Sadia är den fjärde tjejen som inte har bloggat på bloggen. IDIOT Tamara och Sara har bloggat. Sadia har problem!  Asso åhh... Jag längtar till sommaren 2013!! BÄÄSTA! Men aja, nu ska jag fixa mig för sängen... Ska upp tidigt imorn för att jag har extra matte på morgonen.. Så vi ses väl nångång! xx // Lisa
 
PS. JAg har bildbrist så det får bli en massa citatbilder! Vi ska försöka lägga upp en massa bilder så snabbt som möjligt! xx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?