Sticks and Stones
DATUM: 2012-12-24 | TID: 20:59:52 | KATEGORI:

HaiHaii (: MERRY CHRISTMAS LOVELYS (:XXX
Okaay, så nu har jag satt på min ansiktsmask och ska hoppa in i duschen om några minuter. Sen kommer jag tillbaka (; så jag är inte klar för dagen, så enkelt blir ni inte av med mig :P Aja, imorgon börjar ju mellandagsrean för Elgiganten och Media Market (vad jag vet) så jag tänkte gå och köpa mig en locktång, är så desperat över en just nu!! Ajajajaj, masken börjar dra till sig, faan vad det känns :P God, mitt ansikte krymper!! HJÄLP MIG NÅGOON !!!! Shit vad tråkig jag är just nu, LEDSEEN !! Nu ska jag gåå, förresten jag och Lisa pratade lite, och vi börjar tycka att det inte kommer några intressanta inlägg eller saker som någon skulle bry sig om precis. Så vi ska försöka börja göra TUTORIOLS, VLOGGAR, LÄGGA UPP FLER BILDER PÅ OSS ( fast jag har lite svårt med att ta egobilder, gör ALDRIG det, men nu vet ni hur jag ser ut, la ju upp en bild på mig själv i mitt senaste inlägg :P ) Nu ska jag hoppa in i duschen, förresten hur många är det som lyssnar på musik när de duschar? Jag gör det HELA TIDEN, och idag blir det Cher Lloyd (yaaaaaaay). Sök upp henne på Youtube så länge, jag ska försöka lägga upp hennes album Sticks and Stones senare här, Byee (:xx
//Sara
PS. Lägger upp en bild på henne så länge (: PS2. #Fact Hon var med I XFactor UK samma år som One Direction (:xx
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?