"Skoldagen imorgon.."
DATUM: 2012-12-02 | TID: 20:23:03 | KATEGORI: Diary

Hejsan Svejsan ! 
Ledsen över den lilla bombaderingen med 1D bilder av Tamara :P Men helt ärligt killarna är Hur Snygga Som Helst! I alla fall imorgon så är det Idrottsdag och jag ser verkligen INTE fram emot det !! Hatar idrott och har inga mjukisbyxor (kanske borde köpt några, men kom på att vi har idrottsdag för några minuter sedan) och eftersom jag brukar träna med träningsleggins och det är typ 1 meters snö ute och kallt som tusan så är det inte så smart att gå runt i leggins... Men ajaa, betygen kommer ju inte gratis (: Mår inte sådär jättetoppen just nu och känner att jag håller på att bli sjuk vilket inte är så jädrans kul. Imorgon ska jag och tjejerna försöka lägga upp lite bilder (: Ska gå och plugga lite till kemi provet vi har på Onsdag sen ska jag titta på X Factor UK lite senare.
God natt xx //Sara
Någon som har prov i veckan och i sånna fall i vad? 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?