Silence speaks when words can't.
DATUM: 2012-12-04 | TID: 23:32:25 | KATEGORI: Diary

Hallojsan! Ligger här i min lilla säng och ska snart sova. Det kommer att vara svårt att somna på grund av att jag sov i två timmar efter middagen. Hade huvudvärk och var astrött. Hade bara fått 6 timmar sömn igår natt. Pluggade sönder mig. Men iallafall... Imorn ska jag upp tidigt igen. -.- Ska upp kvart i sex, plugga lite, möta upp Sara och Sadia och plugga i skolan lite. Säkert äta frukost i skolan också. Har som sagt prov imorn på kemi, och det kommer att gå lite sisådär... Slösade två timmar idag på att sova så jag känner mig lite osäker.. Men aja.. Ska ta och sova, annars kommer jag inte kunna vakna imorn för att plugga till provet! Och jag har ingen aning varför någon utav de tre inte har bloggat idag. Antagligen för att de är fullt upptagna med att plugga till provet. Men aja... Vi ses! Natti! xx // Lisa ❤

NU, lägger jag ut en egobild. Den är urgammal men whatever..





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?