My gun, your head. Click, clack, BOOM. You're dead.
DATUM: 2012-12-20 | TID: 21:36:19 | KATEGORI: Diary

 
Secret - Talk that (Dagens låt för Lisa)

Jag ska följa strömmen och också köra en "Dagens låt" :P För mig är det kpop som gäller varenda liten minut! :D
 
Sitter och äter B&J. Jaa, jag är beroande av det... Facebookar också (inte för att jag gör det varje dag), och spionerar på en före-detta vän till mig... HAHAHAH! Vi var skit nära förut och nu vet jag inte vad som hände..Jag tror att hon fick för mycket luft så att hon slutade bry sig om mig.Tamara vet vem det är.. Men aja, skit i det. Så länge jag har Sara, Sadia, Tamara, Mariam och Rania vid min sida är det bäst. ♥ 
 
Åhh... Känner mig så äcklad av henne just nu, så mycket så att jag inte vill äta min B&J... Jaja, ska lämna min B&J i kylskåpet, föna mitt hår och jag tror att jag ska platta mitt hår... Vi får se... Aja, vi sees. Och god natt! xx //Lisa 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?