Merry Christmas! ♥
DATUM: 2012-12-24 | TID: 15:26:00 | KATEGORI: Diary

 
JYP Nation - This Christmas

Eftersom det är jul bjuder jag på en jul-kpop låt! Limited edition! :P Men nää, denna är gjord 2010 är guud.. Älskar den. Har suttit och nynnat på den sen typ.. Fredags. I don't wanna be alone this Christmaaaas! *sjunger med min fruktansvärda rööst* Massa andra skivbolag har samlat ihop sina artister och gjort jul-singlar. Dem är sååååå grymma! Förresten, dem idolerna som är med i denna musikvideo är Wonder Girls, 2AM, 2PM, Miss A, Lim Jeong Hee och SanE.
 
MERRY CHRISTMAS! Åhh... Sov till halv tre idag. Var såå skööönt. Fast samtidigt inte. När man har tre högljudda storesyskon, som har riktigt höga röster kan man inte sova. MEn lite dåochdå höll de käften så jag kunde sova. Har inget planerat förutom att göra klart mitt pepparkaks hus.. Det behöver ett tak.. Min mamma tog sönder det igår.. Hon gjorde husgaveln sne också, hon började dö av garv och till slut så dog jag av garv. HAAHHA. MAn måste älska min mamma! ♥ Men nu ska jag stirra på min tv tills klockan blir sju! Åhh.. Det är julbord här hemma idag! Vi ses! // Lisa ♥




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?