Merry Christmas (:x
DATUM: 2012-12-25 | TID: 18:45:31 | KATEGORI:

Hejsaan (: Jag skrev aldrig fler inlägg igår, men jag har en anledning... Egentiligen inte, jag duschde i typ 5 timmar och kom ut runt kl 01 :P Det jag ville säga igår var 
1. MERRY CHRISTMAAAAAS EVERYONEE xxxx
och 
2. MIN LILLA BOOBEAR FYLLER 21 ÅR (24/12) !!!!!!!!!
Det var nog det, vad jag minns :P Sen skulle jag också lägga upp Cher's album Sticks and Stones som kommer här : 
Njuut (:x
 

Dagen 1 inlägg  (: 
IMORGON FYLLER MIN VACKRA JADE 20 ÅR (Jade från Little Mix ifall ni inte vet vem jag pratar om här är en bild (:  
Och Idag så skrev ju också Little Mix sida på Facebook till alla oss svenska Mixers 
VAD KAN DET BETYDA !!!!???????
Dehär meddelandet fick mig i alla fall att FLIPPA UT !!!! TÄNK OM DE KOMMER !! ÄLSKAR DE SÅ JÄKLA MYCKET, OCH DET SKULLE TYP BETYDA ALLT IFALL JAG TRÄFFA DE !!!!! 
 
Nu blir det lite för mycket så jag ska försöka komma tillbaka om en liten stund, och skriva ett litet (typ.. :P ) Little Mix inlägg där ni får med lite facts om tjejerna och så en bild på hela bandet (: Så ska jag också försöka hitta hela deras album som ni kan lyssna på (: 
  //Sara (:x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?