Live while we're young!
DATUM: 2012-12-10 | TID: 20:20:49 | KATEGORI: Diary

 
 

Hello! Sitter just nu och dricker min smoothie samtidigt som jag pluggar. Bajs på plugget. Hihohiho... Har nästsista provet på onsdag. Iallafall det sista provet jag oroar mig för. Har matteprov nästa vecka, det oroar jag inte mig för så mycket. Är ganska bra på matte faktist. Och så älskar jag geometri! Är typ bäst på det.. :P Resten.. Bajs.. 
 
Allvar... Jag tror att Sara har glömt att blogga nu.. Det är typ bara Tamara och jag som bloggar mest. Men vi försöker blogga så mycket som vi kan. Just nu ligger plugget först. Vi försöker göra vårat bästa nu innan jullovet så jaa... Det kommer att bli ganska låg uppdatering de närmaste dagarna. Iallafall för mig... Ska fortsätta o plugga nu så vi ses! xx // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?