Live While We're Young
DATUM: 2012-12-12 | TID: 19:07:00 | KATEGORI: Diary

Helloo Alla (:
Idag har inte så mycket hänt, gått till skolan-haft prov-kommit tillbaks från skolan.. LIVSCIRKELN. Vill bara påminna om att leva livet just nu, jag menar det är ju snart 21 december-vilket betyder att vi snart kommer att dö (: WHIPPIIIII !! ÄR DET NÅGON SOM LÄNGTAT EFTER ATT RÅNA EN BANK ELLER NÅGOT ANNAT SOM MAN INTE FÅR GÖRA, GÖR DET NU !! Jag menar, ska de sätta dig i fängelse? Hmpff..Vem bryr sig vi kommer ju ändå att dö :P KÄNNER MIG SÅ LARVIG JUST NUUUUU, WHAAAAAAAAAA!!!!! I alla fall, jag tycker faktiskt att det är ganska kul att driva om det här med 2012 och jordens undergång, men i samma stund så är det lite läskigt eftersom filmen börjar ju med att det sker en orkan i New York och det skedde såå.... Aja nu så ska jag sluta tänka på sådant och hoppas på att ALLA VI får leva i hundra år till xxxxx Jag har egentligen inte så mycket mer att berätta längre, tänkte bara lägga upp ett litet inlägg eftersom det var så länge sedan jag blogga för att jag har haft så otroligt mycket att göra. Men har det bra alla söta ni och jag önskar er all lycka i vad ni nu behöver lycka i och lev livet GÖTT (:xxx 
//SaRa  




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?