"Kommer inte på en rubrik"
DATUM: 2012-12-02 | TID: 17:07:22 | KATEGORI:

Hej alla fina människor! (:
Jag heter Sara och är en del av den här lilla bloggen som vi skapat, jag tillbringar min fritid till musik, shopping, vänner, sång och fangirling. Jag är en Belieber och Directioner och att stalka kändisar är lite av mitt liv :P I alla fall jag vet verkligen inte hur jag ska presentera mig just nu och känner att jag bara sitter och berättar helt meningslösa saker om mig själv :P Men ajaa mitt huvud är helt tomt på saker jag skulle kunna berätta om mig själv så om det är något ni vill veta om mig så är det bara att fråga (: Jag är så jäkligt ledsen ifall dehär innläget tråkade ut er till döds och hoppas att ni överlevde. Jag och tjejerna ska försöka lägga upp bilder, vloggar etc så snart som möjligt, och tusen tack till alla er som tycker om bloggen än så länge, det betyder väldigt mycket. //Sara (:xxxx

♥ SKRIVET AV lisett

gillar er blogg börja vlogga snart tack :) ska följa er blogg :)

Svar: Hej Lisett ! Vi vill först komma igång med bloggningen, vi ska försöka börja vlogga så snart som möjligt (: Tusen tack för att du tycker om det som vi gjort hittills xxx
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2012-12-02 | TID: 17:15:32



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?