Just suck it up and go on with your life
DATUM: 2012-12-18 | TID: 16:47:41 | KATEGORI: Diary

Bjuder sådär på en liten egobild on myself. 

Säger bara: Suck it up and go on with your life right now. Förväntade mig ett B i svenska.. Får ett C. Så jäkla surt. Men aja, kan ju höja mig? Right?? Anywaaays... Kom nyss hem. Var på läxhjälpen med Sara för att plugga på matte. Alla sjuor var där. Och alla de är dumma. Frågar mig för varenda liten skit grej. Iförsig, Sara är dum i huvet med... :P Men så ändå älskar jag henne. ♥ Dagen har varit så gaanska ointressan. Förutom att jag skrek på mina killkompisar. JAg brukar plugga med två killkompisar. Jag som typ är den smartaste, pluggar med två dumma idioter. Jag hjälper dem med allt jag kan och... Poff! Dom får F. BÅDA TVÅ! Jag börja skrika i deras fejja inför alla deras kompisar. Jag bryr mig inte, jag vet att jag skämde ut mig själv men ändåå... Jaja, ska börjar laga maten nu! Vi sees peeps! xx // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?