It's funny how 1 text, 1 song, 1 mistake, 1 lie, 1 truth and 1 person could change your mood in 1 second.
DATUM: 2012-12-28 | TID: 23:39:49 | KATEGORI: Diary

HAHAHAHAHAHAHAH!!

HEJSAN! Håller på att kolla på k-drama. TO THE BEAUTIFUL YOOOOOOU. Med Minho från SHINee och Sulli från F(X)! Inte för att ni vet vem de är.. :P Men den är sååååååå bra! Sååååå himla roooolig... Fast inget slår Boys over flowers. Men den är ändå braaa! Ni anar inte hur mycket jag älskar den och hur spännande den är! Boys over flowers kommer alltid att vara min favorit k-drama. Tittade första gången i somras på den. Omg.. Hade så tråkigt om dagarna, så valde att kolla på en serie. Valde att kolla på BOF. Och jag ångrar inte mig alls. Tittade på hela på typ 2 dagar. En dag tittade jag på den från 6 på kvällen till sex på morgonen. Skulle lägga mig vid fyra och kolla på de två sista avsnitten nästa dag, men fyfan.. Kunde inte hålla mig så tog fram ipaden (hade ingen dator i somras) och kollade på de två sista avsnitten. Shit, jag grääät.. Det var också soluppgång... Fina minnen det! :D Ska fortsätta kolla på "To the beautiful you", vi ses! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?