I'm not popular, but I have nice friends. I'm not rich, but I've got what I need. I may not be liked, but I know I'm loved. ♥
DATUM: 2012-12-13 | TID: 20:58:24 | KATEGORI: Diary

Sämsta kvaliten på bilden pga att jag tog denna bild med min iphone..

OMG! Jag är såå sluuut! Jag har hjälpt min tröga kompis med sitt plugg. Han är fan dum i huvet. Men aja... Imorn har jag spanska och det kommer att bli liiiiiiiiteee awkward mellan mig och min lärare. Men whatever. Sen vill jag bara påpeka att en utav mina närmaste vänner har blivit såååååååå himla falsk. Jag litade på henne och nu lämnar hon mig. Man ba aja... Sen så kom hon inte till mig igår och lämnade bara mig. Men jag har kommit över det. Jag har bättre vänner än henne.. Jag ska iallafall träna till min redovisning som är imorn! Ni får önska mig lycka till! xx // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?