I wanna kiss someone at new years eve!
DATUM: 2012-12-30 | TID: 23:40:05 | KATEGORI:

HEJSAN! Sorry för ingen bloggning men jag har inte gjort något sådär speciellt plus vet inte vad ja ska skriva, idag har ja vart hemma inget har hänt hehe, men nu sitter ja farmför datorn och surfar lite här o där. ASSÅ JAG FATTAR INTE ATT DET ÄR SNART 2013. Jag kom tillomed ihåg allt vad som hände förra nyårsafton! Tiden går feeeeeett snabbt! För mig sommaren gick som en raket hahaha! Men imorn blir det fyverkeri yaaay ja gillar de o så men ja e feeett rädd för de och hur de låter! Men innan jag dör iallfal ska jag kyssa någon vid nyårsafton 00.00 JAPP! Det ska hända! // Tamara, Ha de bra och jag hoppas 2013 blir ett fint år!! 
Ps: Ja tr det enligt mig! xx
 
Här är dagens låt och bild!!
 
 
Jag börjar lyssna på Bruno Mars låtar vet inte vrf men de e sååå bra!! :)
 
 
Hitta den här gulliga bilden på harry!! Naawww xx :)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?