I know, you know, love me, You know, I know, Kiss me.
DATUM: 2012-12-26 | TID: 20:43:53 | KATEGORI: Diary

 
Mystic White - Mermaid Princess (KARA's JiYoung, SISTAR's Bora, 4minute's GaYoon, After School's Lizzy, SECRET's Sunhwa)

OMG!! SBS GAYO DAEJUN HAR GJORT FYRA PROJEKT-GRUPPER! Det är två killgrupper som heter Dramatic Blue och Dymatic Black. Och det finns två tjej-grupper, en heter Dazzling Red och den andra som är här ovan heter Mystic White! Hittills har Mystic White och Dramatic Blue släppt sina låtar. Gillar inte Dramatics blue så mycket men... OMG! ÄLSKAR MYSTIC WHITE!! Och denna låååt! Shit, fell in looooove.. Denna låt är så himla gullig. Passar dom perfekt säger jag bara. Dock är engelska lite konstig... Hehe.. ENGRISH4LYFE! Det här är min favorit hittills.. Får en känsla av att Dazzling Red kommer att vara lite too strong if u know what I mean. Med Hyorin i deras grupp (SISTAR's main vocal) kommer det att bli vääldigt... stark.. Eller sexig.. x'D Vet inte hur jag ska förklara... Tror att Dymatic Black kommer också att bli grymma. 
 
Kom hem för en halv timme sen. Var i stan med Sara, Saodia och Tamara. Shit, MELLANDAGREA!! Hittade ganska mycket... :P Ni får se klädplaggen senare.. Anyways.. Vi gick till NK's skyltfönstring (Eller vad fan det nu heter.. ), Sara tog en massa bilder så jag tror att hon lägger upp dom senare. Åhh.. Är så himla trött.. Ska ta och slappna av hela kvällen.. Tror att det blir en massa k-drama, men aja, vi får se. Ska ta och duscha snart, vi ses! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?