HELLLOOOO!!
DATUM: 2012-12-10 | TID: 18:59:22 | KATEGORI:

Hejsan svejsan! Idag så var det en rolig dag var asså tröööööt men ändå det var kul! Vi hade först svenska sen slöjd sen lunch sen engelska sen no! Men idag fick jag min TAKE ME HOME CD JIPPI!!! I'am so happy! De e så gulliga vill bara äta upp de men ja e lite sur på en av de ska inte säga vem men aa ska öva lite på so för vi har prov BAJS :( När Sadia har börjat blogga vet inte när men då ska vi börja blogga om mer saker inte om våra dagar men aja här kommer en bild på mig med cd och en tumme upp asså jag har redan hört alla låtar på spotify så jag e inte seeeg hehehe men aja HEDDÅ :)// Tamara (här är en bild på mig)
 
 
Fail bild ja vet... (fokusera bara på cdn) hehehe xx :) 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?