God morgooooon (:xx
DATUM: 2012-12-15 | TID: 11:28:36 | KATEGORI: Diary

Hallo!
Så igår han jag inte lägga upp ett andra inlägg angående mina köp igår, men det kommer idag (:
Det här blir ett väldigt kort inlägg eftersom jag ska gå ut snart och så är kl. 11:11 (ÖNSKA,ÖNSKA,ÖNSKA :P ) Man säger ju att om du tittar på klockan och av slump så är den som nu exempelvis 11:11 (12:12, 13:13 osv) så kan man önska sig. Men aja som jag höll på och säga, det finns ju inte så mycket att berätta just nu, men jag ska försöka hinna blogga lite senare på kvällen (: Byee
//Sara (:xx 
PS. Medans jag är borta så kan ni ju passa på och lyssna på min pojkvän (hihihi, som jag delar med 31 andra miljoner tjejer :P) sjunga ALAYLM-Acoustic (:xx 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?