FRIDAAAAAAAAY
DATUM: 2012-12-14 | TID: 23:24:15 | KATEGORI: Diary

Helloo!
JINGLE BELL, HATERS SMELL, LOSERS GO AWAY, JUSTIN WON, HATERS LOST, BELIEBERS ALL THE WAY , HEEY !! 
Hehe, sorry var bara tvungen :P Men aja, idag är det FREDAAAAAG (YAAAAAAAAY) och jag har vart och SHOPPAAAT (UUUU-UUUU). Lisa, Sadia och Tamara var också med, fast Tamara gick lite tidigare än oss yuppyupp... Sååå imorgon ska jag på ett bröllop, som jag inte längtar jätte mycket till..menmen.... Ajaa har inte så mycekt att berätta, eller rättare sagt jag kommer inte på något att berätta just nu, jag ska ta och gå in i duschen nu sen så ska jag försöka lägga upp lite bilder på vad jag köpte idag SEN SKA JAG GÅ OCH LÄGGA MIG (inte somna, lägga mig bara, det är skillnad :P) Byee, ses om en stund (:xx
//Sara 
PS. Bjuder på en liten låt som passar #NOHATE (vet att hashtagen inte funkar men 1. Älskar Hashtags - och  2. Är beroende av Twitter (@Trying2Kidnap1D) Hihihi xx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?