FANGIRLING & HUNTER HAYES
DATUM: 2012-12-17 | TID: 20:36:20 | KATEGORI: Diary

sorry men....... WWWWWHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,BJBHVHNBHVBHJVJCGRWHNCFONFCIQN GRNPHTUW GRUPTHUVPHQRTNPHCQRTPHNUTRNURVPRVERWHVHTQHUHIVT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG TYP FANGIRLAR OVER THE TOP, FICK PRECIS REDA PÅ ATT DET KOMMER VARA KRISTI HIMMELSFÄRDDAG DEN 8 MAJ, VILKET BETYDER ATT JAG KAN GÅ OCH VÄNTA PÅ ATT FÅ SE ONE DIRECTION, OCH SPRINGA RUNT I STOCKHOLM (eller stan, but who cares, same shit :P ) TYP HALVA DAGEN UTAN ATT OROA MIG FÖR ATT GÅ (ELLER SPRIIIIINGA) NER TILL STAN DIREKT EFTER SKOLAN OCH GRÅTA EFTER ATT HA MISSAT NÅGOT !!!!!!!!!!!
 
I alla fall... fick ett litet utbrott, men nu är det bra (typ..), aja idag har inte så mycket hänt.. gjort precis samma saker som alla andra måndagar denna termin (vad jag minns i alla fall). Som Lisa berättade i det tidigare inlägg så  skrämde Saodia (smeknamn) tre killar genom att kasta snöbollar på de och medans de höll på och göra sånt tråkigt (enligt mig) så passade jag på och göra denna fina "snöteckning": (förlåt för att den är sne, kunde inte få den rätt till :P är inte så duktig på det här SORRY (:x )
 
 
I alla fall, det var allt för idag, tycker att ni borde söka upp Hunter Hayes låt som heter Wanted på Youtube, personligen så tycker jag VÄLDIGT mycket om den, hoppas att ni också gör det (:x BYEEEEEEE 
//SaRa xx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?