Don't hate the playa, hate the game.
DATUM: 2012-12-17 | TID: 22:27:10 | KATEGORI: Diary

Tänkte bara kika in här snabbt innan jag sover. Ska vakna tidigt imorn eftersom jag har extramatte tidigt på morronen. Inte för att jag är dålig på matte. Eller jo, det är jag... Eller egentligen går jag på extramatten för att förbättra mig. Är klar med röda sidor, har prov på onsdag, helt onödigt.. Men aja, har också idrott imorn. Weey... Hade tänkt att ta en snabb runda till centrum imorn för att kolla efter nya vinterskor. Behöver ett par låga. Har ett par uggs som jag köpte för några år sen och ett par vinter-kilklackar. Så behöver ett par boots. Nu får vi se om jag hittar ett par. Ska iallafall sova nu, så vi sees! Natti! xx // Lisa❤.


Sådär en liten random bild ploppar in.. :P





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?