Don't ask about the meaning behind life, you will find it yourself.
DATUM: 2012-12-01 | TID: 01:04:00 | KATEGORI: More about us

 

 
Hejsan! Vi är fyra tjejer som bor i en liten ort i Stockholm. Jag heter Lisa och är 13 år. Jag är en galen, glad tjej som har en massa drömmar. De tre andra tjejerna som bloggar här är några utav mina närmaste vänner och vi går i samma skola och har gjort det sen förskolan. Att starta denna blogg var en spontan idé. Hehe... På min fritid älskar jag att vara med de tre töntarna som också bloggar på denna blogg och jag älskar att lyssna på musik. Jag är en så ganska oseriös tjej när jag är runt de. 
 
Det som skiljer mig ifrån de andra töntarna är att jag håller på med nailart och lyssnar på annorlunda musik än de.  Jag har hållit på med nailart i cirka 2-1 1/2 år snart. Jag lyssnar på en annan sorts musikgenre. Kpop heter den. Har lyssnat på det i cirka 5-6 år snart. Jag älskar kpop av hela mitt hjärta. Hehe, jag låter så dramatisk nu, men whatever! 
 
Vad vi brukar göra på fritiden tillsammans är bland annat att fangirla åt saker och ting, gå runt i stan osv... Normal girly stuff.. Okej, nu ska jag sluta babbla. Vi ses!!  




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?