"Cookies..typ..."
DATUM: 2012-12-06 | TID: 08:31:14 | KATEGORI: Diary

Halloj !
Har inte bloggat på flera dagar nu ( sorry ) men har haft prov som ni läst i de andra inläggen, och det gick väll si sådär... Vet att jag skrev ett fel men som vår gamla lärare brukade säga "ETT FEL, INGET FEL" :P. Men annars har inte så mycket hänt, de har ju snöat ganska mycket och en fruktansvärd snöstorm som faktist var väldigt kul att gå i har hänt. BLAAAAAAAAAAAAAAAAAA, FINNS INGET ATT SÄGAA !!!!  Juste.... Hehe, försökte göra cookies igår och deet gick.. inte sådär jättebra kanske, från och med nu är det nog Lisas jobb att baka. Det blev två plåtar med "cookies", den första plåtens "cookies" smälte ungefär ihop och bränndes... Så det kunde inte precis kallas cookies mer. Och de andra plåten klarade sig bara ut ifrån ugnen, men så gjorde misstaget att luta plåten BARA FÖR ATT visa Lisa och SHOOPS så gled allt bort ifrån plåten.. Mina vackra cookies låg på golvet och såg ut som en mos. Nu ligger allt i papperskorgen, och då tänker man kanske bättre lycka nästa gång med NÄNÄ har inte planer åå att göra om några jäkla cookies, ska jag göra cookies så ska Lisa vara med. Ajaa, ledsen för att jag tråkade ut er, men jag måste gå nu (WOHOOO tänker ni nog :P, nu slipper vi läsa mer av detta skit inlägg) skolan börjar snart och jag har inte ens satt på mig kläderna såå HEJ DÅÅÅÅÅ (:x
//Sara
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?