Christmas is right around the corner...
DATUM: 2012-12-22 | TID: 22:44:01 | KATEGORI: Diary


Förlåt för sååååå dålig uppdatering idag. Har typ varit ute hela dagen idag. När jag väl skulle blogga när jag kom hem funkade det inte att ladda upp en bild, så sorry! Men nu sitter jag här och tittar på film som kommer på tv. Beastly! GUUUUUUD! Alex Pettyfer är så jäkla snygg! 
 
Tanken idag var egentligen att baka. Men eftersom både min syster och jag gick ut på kvällen så vi kom hem ganska sent. Vi skulle baka ett pepparkakshus men det blir imorn istället. YAAY! Ska bli så roligt att baka ett pepparkakshus. Så juligt! Ska gå hämta något att dricka så vi ses! xx // Lisa
 
PS. Vi ska försöka göra lite mer intressanta inlägg! Våra dagar ser typ likadana ut men vi ska försöka blogga om fashion, make up, nail art osv.. Jag tror att vi ska börja med det så fort vi får en ny design, vilket är snart! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?