Change your thoughts and you change your world
DATUM: 2012-12-01 | TID: 19:47:00 | KATEGORI: Diary

  
HEJ. JA, JAG ÄR NORMAL. 
 

Ayoo wass up? Ville bara kika in här och säga hejsan! Ska ta och kolla på The vampire diaries och äta ben&jerry! BOOYAAH! Finfin lördagskväll! Egentligen borde jag plugga. Har redan gjort det, lite iallafall. Jag håller på att bli sjuk iallafall... Känner att min hals knasar sig lite. Ska hämta en B&J, en filt, en sked och sätta på The vampire Diaries. Vi ses! // Lisa

♥ SKRIVET AV jasmine

hej undrar om ni kan börja vlogga asså videos :) svara gärna :)

Svar: Hej Jasmine, vi ska nog vlogga någon gång (:x //Sara
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2012-12-02 | TID: 16:23:27
♥ SKRIVET AV clara

Hej tjejer! Er blogg verkar vara jätte bra! Men kan inte de andra 3 tjejerna också lägga ut bilder på sig själva? Då skulle bloggen vara mer intressant eftersom att då får man veta vilka som driver den! Bara en idé/ kram Clara :)

Svar: Hejsan! Tack, vi har nyss börjat blogga så vi är nybörjare. De tre andra tjejerna kommer att lägga upp bilder inom en snar framtid. Det skulle det faktist vara! Men de har inga bilder på sig just nu, och jag (Lisa) är den enda som typ gillar att ta egobilder, heheh.. Men jag ska säga åt de att lägga upp bilder! Hoppas att du stannar kvar på vår blogg! xx // Lisa
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2012-12-02 | TID: 16:30:25
♥ SKRIVET AV Felix

Hej! Jag har följt er blogg varje dag sen den skapades alltså förr igår. Jag tycker att den är rolig att läsa! :) och du lisa du verkar vara jätte snygg! Är en kille som är 14 haha :) kan ni inte berätta mer om er 3 som inte skriver så mycket? Skulle vara kul :)

Svar: Hejsan! Man tackar! De tre andra ska försöka skriva så snabbt som möjligt och lägga upp bilder på sig själva. Men hoppas att du stannar kvar här! xx // Lisa
alittlethiing.blogg.se

DATUM: 2012-12-02 | TID: 17:16:44



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?