All the fears you feel inside, and all the tears you cry, they're ending right here.
DATUM: 2012-12-08 | TID: 23:24:07 | KATEGORI: Diary

David Choi - By my side

Hello! Jag vet att det lixom har varit sämst bloggning av oss alla. Jag har faktist en orsak. Min engelska och svenska uppgifter ska in innan 18.00 imorn... Blir liiiiiiitee fucked. And on top on that So-prov, muntlig engelska redovsningen och hemspråks-prov. Life is good, rite? Jag tror att alla vi har samma uppgifter förutom engelskan och hemspråk... Teehee..  Men allt ska göras innan jullovet. Antar att det alltid kommer att vara såhär stressigt innan terminsbetyget? Men aja.. Svenska uppgiften är iallafall avklarad! BOOYAAH! Nu blir det att skriva om ett land på engelska! Är snart klar... YAAY! Ses! xx // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?