I wonder what's going through your mind when you hear my name.
DATUM: 2012-12-20 | TID: 19:07:00 | KATEGORI: Diary

 
 

HAAI! Sitter i mitt rum och gör inget. Skola imorn sen ska jag och Tamara till Nada, en kompis till oss. Men jaa... Imorn är det julfest i skolan. Bakade kakor idag. Yeey! Eller de ska snart in i ugnen.. Har sovit sååå j*kla dåligt den här veckan. Eller nästan alla veckor iförsig. Plugget is taking over my laif.... :( Pluggat till prov vvarenda dag, lämna in inlämningsuppgifter och allt... Asso åhh... Det ska bli så skööönt att sova ut under julhelgen. Har ingenting planerat under julhelgen, så det blir Supernatural och lata sig i sängen. WOHO! Ska bli sååå skönt. Behöver verkligen en "lat-helg". Är så utmattad efter första terminen. Men det lönar sig. Men efter julhelgen, förfaaan, det ska bli shopping. Jag vet inte vad jag ska göra under jullovet ens... :P Det är så kallt så jag har ingen lust att gå ut ens. Vill bara ligga kvar i min varma sääng! 
 
Ojuste... Vet ni vad som hände idag? Eftersom alla säger att det är domedagen imorn så tog Sadia, Jag, Sara, Tamara och Mariam förväl av varandra. HAAHAH, anyways.... Vi stod utanför ingången till högstadiet. Och ett par killar som vi typ har känt sen nollan har smällare. De där runda, jag vet inte vad de heter... En kille, som vi kallar, M.A tänder på en sådär spräng-boll och kastar den precis bakom oss. Sara skriker till, jag skriker och det är massa snö bakom oss. Vi får panik och vi springer emot snöhögen. HAHAHAHAH, DET MÅSTE HA SETT SKIT ROLIGT UT. JAG KÄNDE MIG SOM EN VILSE KYCKLING. Och efter börjar vi att garva... Men aja, ska fortsätta med min bakning, vi ses! xx // Lisa
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?