31/12 - 12 - Last day of 2012
DATUM: 2012-12-31 | TID: 19:35:01 | KATEGORI: Diary

 
2NE1 & Lee Hi - 1,2,3,4 & I Love You

HÅLLER PÅ ATT DÖÖÖÖÖÖ! Har tagit en paus från att se MBC's Gayo Daejaejun. OMGGGGGGG!! JAG DÖÖÖÖR! FATTAR INTE VARFÖR PUBLIKEN ÄR SÅ DÖD IDAG!! HELT AWESOMEEEEEEE DENNA GÅNG VAR!! Älskar 2NE1 och Lee Hi's collabration! Fyfaaaan... LEE HI! ♥ Och Gayo Daejaejun spelades in när 2013 började i Korea. 
 
Planen om att åka skridskor röööök.. :P Anyways, idag blir det födelsedags-firande. Min bror fyller 24 första januari. YAAAY! HAPPY BIRTHDAY MA BROTHER! ♥ Det verkar som nyåret redan har börjat här i min neighborhood. Grannen spränger flera raketer... Men aja... Min syster ska ut med sina vänner så hon kommer inte vara hemma när min bror fyller år. HAHAHAHHA, ÄLSKAR SARA LITE FÖR MYCKET IBLAND.. Tjejen bombade min skype med bilder. HAAHAHAH... Aja, ska fortsätta fangirla.. // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?