30/12 - 12 - One day away from New Years eve!
DATUM: 2012-12-30 | TID: 21:49:00 | KATEGORI: Diary

Like totally love the hairstyles my sister did today! ♥

Åhh! Min syster gjorde lite hair-styles idag! Älskar det hon gjorde. Hon lockade mitt hår med en plattång. Och gjorde typ, låga bullar, fiskbensflätan och en half-updo. Älskar det! Och jaa.. Älskar att få mitt hår fixat. Lockigt, platt, vågigt, vadsomhelst! Fast jag är mer åt tom-boy hållet. :P Älskar att sporta, (fast jag inte gör det så mycket), älskar att spela tv-spel, tar på mig helst jeans och en tee osv.. Men ändå är jag också flickig.. Typ älskar att fixa naglar och håret, älskar att shoppa, men hatar smink. Haha, u feel me?? Både tomboy-aktig och flick-aktig... Hehe.. PS. Fråga inte varför mitt hår ser så matt ut på bilden med förstoringen av fiskbensflätan.. Jag tror att det var pga dåligt ljus.. Hehe... 
 
Min kusin kom förbi idag. Vid middagstiden typ.. Eller närmare klockan fem. Vi satt och spela Tekken i någon timme. Åt middag, gick upp och spelade Quizkamp i min brors rum. Sen stack han. Gjorde inget för att vi ska ändå till honom på onsdag! WOOHOO! BORT FRÅN STOCKHOLM FÖR EN GÅNGS SKULL! Var typ miljoner år sen jag var i E-tuna. Det är typ som mitt andra hem. Känner mig hemma there, vilket jag älskar. Imorn är det planerat jag ska åka skridskor med syskonen (vi får se hur den planen går), köpa en tårta till min bror som fyller år vid midnatt. Sen äta middag och BOOYAAH! Nytt år! Fyrverkerier! YAAY! Kommer bli funfun. :D // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?