22.57
DATUM: 2012-12-14 | TID: 22:57:00 | KATEGORI: Diary

Tröjor från Kappahl. 350:-
 

Fyfan vad jag hatar livet ibland. Att hitta en tröja precis innan julen. Och det är kärlek vid första ögonkast. Man testar den, den sitter f*ckin perfekt på en men... Den är för dyr. Den är för dyrt enligt mig.. Om jag skulle köpa den själv... Jaduu... Riktig dyr då... Men aja... Ska vänta tills mellandagsrean annars köper jag båda två med mamma. Eller det ska vara tre egentligen. Det ska finnas en aprikosfärgad tröja med men den finns tydligen inte på hemsidan... Suck..
 
Hejsan! Sitter här helt lonely och tittar på serie. Avbröt den för att blogga lite och att mina fina töntar störde mig.. Idag var det helt vanlig skoldag... Gjorde typ inget förutom redovisning och no-frågor.. Efter skolan stack jag, Tamara, Sadia och Sara till centrum.. Vissa av oss skulle leta efter saker. Jag skulle leta efter en present till min lärare och ett par skor, Sara skulle leta efter fest-kläder och Tamara skulle leta efter en present till hennes lillesyster. Jag längtar sååå efter julen just nu... Pengar, presenter, maaaaaaat och mys! Fyfan... Men aja.. Ska fortsätta titta på min serie, vi ses! xx // Lisa 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?