19.56
DATUM: 2012-12-27 | TID: 19:56:00 | KATEGORI: Diary

 
BoA - The Shadow

Hejsan! Sitter i mitt rum och gör inget... Gick till centrum igen.. hehe.. Med Tamara och Sara denna gång. Köpte bh och nagel-things.. Och YEEEEEEES! Sara tycker att jag är jobbig att shoppa med.. Och jag som tyckte att Sara var jobbig att shoppa med... Hehe.. Där ser du kvinna! Jag är jobbig när jag har pengar... Hehe, trust me, jag är det... Men NOOOOOO! JAG HAR SLÖSAT NÄSTAN ALLA MINA JUL-KLAPPS PENGAR! JAG SOM SKULLE SPARA TILL GULD-KORTET! LÅÅÅÅT MIG DÖÖÖ! Men aja..Tror att jag ska köpa ett par jeans sen är jag klar. Då ska jag spara pengar till guld-kortet. Får 100 kr i veckan, men slösar alltid bort det. Stupid Lisa! Tjejen som skulle vara smart.. -.- FML. Ska köpa ett par till jeans sen är jag nöjd... Åhh.. Min pappa kommer att såå döda mig.. // Lisa
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?