19.49
DATUM: 2012-12-05 | TID: 19:49:21 | KATEGORI: Diary

HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHH!! JAG DÖÖÖR!! Bara så ni vet, Eli Kim är en kpop-artist. Han är medlem i En grupp som heter U-KISS. 

Ello! Sitter här, kom nyss in. Skottade snö med syskonen, körde lite snöbollskrig, kastade in min syrra i snö och hon jagade mig med en spade full med snö. Ojuste, mitt hår... Är helt blött av allt snö...  Men aja... Skypar med Sara nuuuu... Tjejen är bäng i huvudet. Tjejen kan inte ens läsa ett recept... x'D SARA, OM DU SER DETTA ÄLSKAR JAG DIG! ♥ Ska börja plugga på SO och bli klar på min saga.. Hihohiho... Jäkla skit, min lärare är hjärndöd. Hon lägger provet när hon ska skicka in betygen och grejjen är, att hon ska betygsätta oss på religon men hon kommer inte att hinna.. Egentligen.. Det är helt onödigt att vi gör provet denna termin om hon ändå inte hinner skicka in betygen och vi inte får ett betyg i religion... I'm just sayin'... Jaja, ska börja plugga nu, ses någongång! xx // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?