Fuck Y.O.L.O, I'm a cat, nine lives nigga, top that.
DATUM: 2012-12-19 | TID: 20:01:00 | KATEGORI: Diary


Men vad hääänder?! Sitter och skajpar med Sara! Har ett liiiiitet liiiiiiitet dilemma just nu... Jag vet inte om jag ska baka eller inte... Har såååååååån lust att baka... Men det är sent.. Plus är skiiiiit trött. Ska baka imorn istället. Men aja.. Min dag har varit ganska rolig. Orkar inte berätta om deeen! Men omg... Flippade för typ.. En halv timme sen! OMG OMG OMG!! EN KPOP-GRUPPER KOMMER NÄSTA ÅÅÅÅÅR! JAG DÖÖÖR! BOKSTAVLIGT TALAT. DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR! MIN BROOR SKA FAN KÖPA EN BILJETT TILL MIG! Juste, funderar också på att han ska köpa guld-kortet till mig. Jag betalar hälften och han andra hälften, men aja, det tar vi en annan dag. Ska ta och titta på tv (om jag nu lyckas, slutar alltid med att jag sitter framför min dator och fan-girlar åt 100%..) och sen sova. Hare bääst! xx // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?