12/12 - 12
DATUM: 2012-12-12 | TID: 23:15:10 | KATEGORI:

Gammal bild. Från februari/mars.
 

ASSO OUUFFF! Ni borde ha sett mig idag! Idag på sista lektionen, spanska jag dampade på min lärare. Killen kasta ut mig för inget! Jag sitter såhär med mina kompisar i ett hörn. Vi pratar om allt. Eftersom han ska gå igenom proven med var och en får vi göra vad vi vill. Jag och en utav mina kompisar sitter och pratar. Hon pratar riktig höögt jag ska prata med min killkompis som sitter framför mig, läraren kommer fram till mig och säger att jag ska gå ut. Jag dampar skit mke, jag stänger dörren på honom och han säger till mig att sätta mig utanför klassrummet. Det finns bänkar utanför klassrummet. När jag har riktig stor damp ska ingen jiddra med mig. Då menar jag ingen, för då kan jag skrika så jävligt mke på en person. Jag lugnar ner mig. Han säger till mig att gå in. En utav mina killkompisar säger till mig att gå in och jag säger nej. Men tillslut går jag in och får reda på mitt resultat på spanskaprovet. Jag var sist pågrund av att jag hade högst. Inga fel på provet.. -.- Men aja... Jag börjar iallafall tjafsa med läraren på lektionen. Jag frågar varför han kastade ut mig och han säger att det va en reaktion. Jag dampar ännu mer, och nästan skriker. Jag tjafsar med honom, när vi är klara rusar jag ut ur klassrummet till toaletten. Diana och Tamara följer efter mig men jag puttar bort de. Jag låser in mig i toaletten typ i 5-10 minuter. De jag satt med i klassrummet kom till mig med. De försökte uppmuntra mig och det lyckades de med. Jag satt i toaletten och garva åt de, hälften av tiden. När jag kommer ut, går vi till skåpen och taggar hem. Asso jag har bokstavligt talat världens finaste kompisar. ♥ Och Sara och Sadia kunde inte göra något för att de satt på lektion.
 
But anyways... Dagen var ändå ganska... Weired.. Hade so-prov... Det gick väl sådär.. Är inte big fan av religion.. -.- Hatar SO överhuvudtaget. Fick reda på mitt spanska resultat, antagligen fick jag högst i hela klassen, woohoo! Det måste ni ge mig creds för! Hatar spanska med. Och sen fick jag A på noprovet! YAAAY! Det måste ni ge mig creds för med. Full poäng på no-provet! BOOYAAH! Undrar verkligen vad jag får för slutbetyg tills sommaren... :P Men just nu så skypar jag med en kompis. Ska sova innan min mamma kommer hem. Förresten.. Förlåt för att jag skrev värsta uppsatsen på detta inlägg... Var bara tvungen att få ut det. Men aja... God natt! xxx //Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?