Top 5 songs of the week
DATUM: 2013-03-04 | TID: 15:56:01 | KATEGORI: Top 5 songs

Hello! Kom nyss hem! Sitter med os och marmelad smörgåsar och kantarell-soppa! Så underbart. Ska strax sätta på Running man och garva lite.. :P 

1. MR.MR - Highway
 

Tro det eller ej men "Highway" är nummer ett för mig just nu. Älskar den totalt! 

2. Speed - Pain the love of heart
 

YEES! Den är fortfarande på listan. Dock lite högre upp bara. :P 
 

 
3. Hwanhee - Because I missed you heart
 

Gammal, men ack... Så braaa! Denna är från 2009 och jag längtar till Hwanhee's comeback.. Dock tror jag typ att han kommer tillbaks om ett år eller såå.. 
 

4. Teen Top - Miss Right
 
GUUUD, MIN POJKAR ÄR TILLBAKS! ÄLSKAR DEN TOTALT! 

5. Hyuna - Ice cream
 

HAHAHAH, älskar denna med! Den är såå rolig att lyssna på! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?