Sometimes you just have to let go of what's gone. Appreciate what still remains, and look forward to what's coming next..
DATUM: 2013-03-02 | TID: 03:00:04 | KATEGORI: Diary

HAHHAHAHAH, THIS IS SOO TRUUUE!

HAr hunnit med ganska mycket denna natt! har rensat min låda vid mitt skrivbord (den var helt full med skräp), tvättat mitt skrivbord lite och rensat där med, rensat under min säng (HAHAHAH, HAR SPARKAT IN EN MASSA KLÄDER DÄR) och tittat på ett Running Man avsnitt. Så otroligt bra Running Man är. Det finns över 100 avsnitt och i nästa avsnitt kommer Jackie Chan vara med. WOOHOO! Kommer att bli så jävla roligt att se. Dock kommer den ut på söndag. Ska försöka se den på söndag dååå.. Är inte trött av någon konstig anledning.. Men så fort jag har släckt lampan så kommer jag att somna! Hihohiho.. Iallafall.. Ska fixa lite till innan jag slocknar för dagen, vi ses! Natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?