Red Nose Day
DATUM: 2013-03-15 | TID: 22:42:39 | KATEGORI:

Helloo (: Det var länge sedan, har bara inte vetat vad jag ska blogga om så därför tog jag en liten paus. Blir inte ni glada över att höra att det är en massa som hjälper till för Red Nose Day? JessieJ har ju rakat av hela sitt hår för,  Louis och Grimmy (Nick Grimshaw) har färgat sitt hår rött för Red Nose Day och en massa donerar etc. Till er som inte vet vad det är så är det som en förening eller något sånt som hjälper barn och familjer som har det svårt i Afrika och England och man kan lita upp till 99.9% på de ! Red Nose Day är ju en asrolig sak där du kan samla in pengar på roliga sätt. Ni kan ju gå in på deras sida och läsa mer om det (www.rednoseday.com) (: Bilderna/Videosen(?) jag lägger upp nu är bara några saker som man har kunnat göra för Red Nose Day. Ha det så gött nu då// Saraxx 
 
Ett exempel på något roligt man kan göra för Red Nose Day (:
(Några kändisar man kan se med i videon: Robbie Williams, JLS, Paul Potts, Stacey Soloman, Rylan Clark, David Walliams, Olly Murs, Dermot O'Leary, Louis Walsh, Alesha Dixon, Sharon Osbourne, Sinitta, Peter Dickson, Jonathan & Charlotte and Amanda Holden.
 
Dermot O'Leary som ni kanske känner igen från X Factor UK (programledaren) 
 

Filmbevis på att Jessica rakat av hela håret ifall ni inte trodde på mig innan, you never know :P
 
Nick Grimshaw
Hitta ingen bild där det bara är Louis det är väll ingen fara ifall alla killar är med.
Man kan ju fortfarande se hans röda hår (: 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?