Konstiga drömmar..
DATUM: 2013-03-03 | TID: 20:47:34 | KATEGORI: Diary

Helloo (: Bloggade inte igår eftersom jag spenderade hela min dag åt sovande. Jag behövde verkligen det, var trött som tusan och har inte sovit ordentligt på hela veckan. Men nu är jag i alla fall här, asså jag drömde typ askonstiga drömmar igår natt. Eller inte bara på natten, asså jag vaknade klockan 5 somnade om klockan 9 och sedan vakna kl 13 :P Och alla drömmar värkade så verkliga, alltså läskigt verkliga haha. Idag så har jag i alla fall inte gjort så mycket, förresten måste berätta vad som hände idag då jag vakna runt klockan 12 tiden, förmodligen så hade jag råkat ringa Lisa. Senare ikväll messade jag henne och typ " du ringde jag dig idag" jag trodde jag bara drömt att jag ringt henne men det kändes ändå så verkligt det också så jag var tvungen att fråga, och det visade sig att det inte var en dröm... Aja, ledsen för dehära tråkiga inlägget ): Men mitt liv är lika spännande som ett helt vitt papper... sorry //Sara 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?