Juuustin
DATUM: 2013-03-01 | TID: 16:51:05 | KATEGORI:

MIN ÄLSKLING FYLLER 19 IDAG !!!!!! Den pojken betyder ALLT för mig, och då menar jag allt!! Kan inte fatta att han är 19 (": Pojken jag minns sedan 15/16 års åldern är nu 19. Lite synd är det eftersom jag så gärna velat träffa honom då han var 16 och det känns som om ju äldre han blir desto längre tid tar det för mig att träffa honom närmre åldern 16. Nu blev det lite rörigt med orden but freak it, nu är han i alla fall 19 och jag älskar honom fortfarande och jag ska få se honom i april så lite bättre känns det i alla fall (:x
 

 Hello (: Idag har jag inte gjort något alls egentligen, tränat lite eftersom jag får så dåligt samvete när jag ska gå och lägga mig och vet att jag inte tränat på hela dagen. Dehär kommer låta lite knäppt men igår natt kunde jag inte sova alls pga det så jag gick typ upp klockan 3 på morgonen bara för att göra lite workouts :P Men direkt efter sov jag som en baby hehe. I alla fall, imorrn så kanske jag mamma och hennes kusin drar ner till stan på en liten shopping, trevligt. Nu sitter jag i alla fall här och tittar på alla sorts videos som min youtube rekommenderar :P Finns inget mer att berätta så bye //Sara 
 
 
dehär har inget med ämnet att göra men satt bara och lyssnade på denhära videon så ville bara lägga upp den, helt ärligt hur söta var de inte!! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?