Everybody's lying once in a while..
DATUM: 2013-03-03 | TID: 12:38:29 | KATEGORI: Diary

Vet ej om jag har lagt upp den men den här är sååå mig! 

God morgon! Vaknade för 20 minuter sen.. Är fortfarande trött.. Så trött så att jag gråter.. :P Kollade nyss på trailern till Running man med Jackie Chan och JAAAAAG LÄÄÄÄÄÄNGTAR! Den kommer ut idag, lite senare.. 
 
Igår gick jag på bio och såg Hansel & Gretzel: Witch hunters. Faktist... Så gillade jag den.. Eftersom jag gillar häxor så passade denna film mig.. Fast själv tycker jag att filmen gick lite för snabbt fram. Den var 1h 30min. MEn den var faktist grym, action, skrräck och lite komedi. HAHAHHA,jag kommer att älska den senare.. xD Nu vill jag se "Beautiful Creatures". Och så vill jag se en annan film som kommer ut i sommar... Kommer dock inte på vad den heter! Nu ska jag gå ner och äta mat! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?