07.21
DATUM: 2013-03-04 | TID: 07:21:30 | KATEGORI: Diary

Omg, vet ni vad jag kom på?! Precis innan jag skulle sova kom jag på att jag glömde att göra Top 5 för veckan! Det är måndag idag så listan kommer upp när jag har kommit hem!

God morgon! Vaknade för en halvtimme sen. Känner mig inte alls trött... Eller joo, det gör jag... Vaknade tidigt idag för att jag har ett dilemma... Ska jag locka håret eller inte? Det lutar sig åt inte... xD Är inte alls taggad för skolan. Vill bara stanna hemma och kika på serier i några dagar till... Och så vet jag inte vad jag ska ha på mig.. Inte för att jag följer modet... This is killing mee.. Jag vill bara se Running Man episode med Jackie Chaaan. Det är det enda som kommer att vara i mitt huvud under hela dagen.. Hoppas bara på att den har kommit ut... Ska ta och äta frukost nu, vi ses! // Lisa





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?