01.16
DATUM: 2013-03-01 | TID: 01:16:31 | KATEGORI: Diary

Idol Athletic Championship 2013

GISSA VEM SOM ÄNTLIGEN HAR SETT Idol Athletic Championship 2013?!?! YEAAAAAH, IT'S MEEE! OMG.. DÖÖR.. Så jävla grymma alla är.. Bora (rapparen från SISTAR) har slutat att springa på Idol Athletic Championship 2013. I sista sekunden i finalen på 70m valde hon att backa sig ur. Tjejen har en massa skador. Såklart blev jag besviken för att Bora skulle äga upp alla i finalen. Hon är typ legenden av Idol Athletic Championship. Hon har bara vunnit guld i spring-tävlingar. Är jävligt stolt över henne. 
 
Haai. Sorry för såå sen bloggning.. Har suttit och pysslat med min syrra och bara slappat hela dagen.. :P Iallafall.. Imorn blir det stan med syrran och mamma. Ska bli roligt! Jag ska upp tidigt imorn så jag ska snart ta och sova! Vi ses imorn och natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?