Even the nicest people have their limits.
DATUM: 2013-06-07 | TID: 13:02:44 | KATEGORI: Diary

Henry - Trap ft. Kyuhyun and Taemin

4.19 minutes of perfection and epicness. So freakking perfect. 
 
Hann inte slänga upp ett inlägg igår eftersom jag somnade. Duuh. Jag har varit så himla trött de senaste dagarna. Fan asso... De senaste dagarna har varit sprängfyllda med massa saker. Måste vila upp mig för nästa vecka. Lär bli en massa spring nästa vecka oxå. Så till helgen blir det att vila och bara slappa. 
 
Igååår... Var ute med Sara, Tamara, Mariam och Nada. Vi hade det roligt! Mariam och Nada stack vid fyra, och jag, Sara och Tamara stannade i centrum till stängdags och sedan gick vi till en park och bara snackade. SÅÅÅÅÅÅ SKÖÖÖNT ATT BARA SNACKA MINNEN I EN PARK. Älskar sånna kvällar. Vi satt faktist ganska länge.. Älskar mina flickor! ♥
 
Har en massa saker att göra idag oxå. Ska till centrum ännu en gång och leta efter tallrikar till syrran. Lixom... Buuhuu. Jag som inte orkar gå ut just nu. Har inte ens hunnit äta lunch än.. Så jag ska ner och fixa lunch.. It's gonna be a rough day today. xD // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?