23:28
DATUM: 2013-07-07 | TID: 23:28:47 | KATEGORI: Diary

2NE1 - Falling in love

Geeeeez. Denna dag har varit stressig värre. Det är så att vi håller på att revovera på uppevåningen i hallen och en massa garderober har varit just på uppvåningen och pappa har nu flyttat ner de till tvättstugan och jag och syskonen har rensat på båda våningarna. Och som gräddet på moset så är jag inte jag klar med att lägga in alla kläderna och organisera. Typ döda mig. Varför har jag alla dessa kläder när jag inte ens använder hälften!? Aja.. Mitt rum är fan överflödigt med kläder, galger och en massa andra random saker. Typ.. Don't ask.. Aja. Ska typ fortsätta med att städa, sedan blir det väl lite andra random saker.. xD Säger godnatt nu och jag inte kika in senare! Natti! ♥ // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?