18.02
DATUM: 2013-07-29 | TID: 18:02:00 | KATEGORI: Diary

EXO - Growl (Korean ver.)

EXO - Growl (Chinese ver.)

TASTY - 2013 Comeback trailer

SOOO FREAKING AWESOME. This ↑ is something more than epic. Bigger than Epic. Like... Super-duper-mega-epic. Nej, men de här teaserna är sååå jävla epic. EXO satsar nu mer på en retro-feeling, vilket jag älskar. Och så kommer Tasty med världens coolaste video. Jag är typ överlycklig. Båda teasers ser jävligt lovande ut. Jag räknar både kinseiska och koreanska versionen som ett eftersom det är praktist taget samma teaser fast på två olika språk.. Keke.. Men, längtar iallafall tills alla de här låtarna kommer ut.. Då kan jag typ fangirla sönder. 
 
Sitter och pumpar musik på högsta volym. Är gaaaalet trött. Gäspar som in i helvetet. Sjuukt konstigt med tanke på att jag sov till ett.. Hehe, typiskt mej. Anywaaays, vad har ni gjort dåå? Jag, själv, har suttit och degat... Drogat Supernatural. Like always.. Teehee... Men naaaj.. Har inget alls att berätta.. Vi ses iallafall senare! // Lisa




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?