00.11
DATUM: 2013-07-20 | TID: 00:11:32 | KATEGORI: Diary

G.NA - Green Light ft. Jay Park

En låt som jag har fastnat på sistone. Guuuuud. Älskar Jay Park och G.NA!! 
 
Haaaai! Ligger på min säng och är sååå rastlös. Kollade nyss klart på Big Bang Theory. Teehee... Snacka om att jag inte har något liv.. :P Idag har jag inte gjort så speciellt mycket.. Har hängt ute i trädgården, plockat en massa bär, bakat pizza och bara flummat helt enkelt.. Det blåste sjukt mycket så jag var inte på humör för att gå ut.. Eller joo, gick ju ut i trädgården.. Dock i mina pyjamas.. ÄR DET BARA JAG SOM ÄLSKAR ATT SITTA I PYJAMAS? Det är sååå sjukt sköönt. Har en sån lust att handla massa ljus och förvaringslådor till mitt rum nuu.. Keke.. Har dock inga cash alls.. T____T Typical me.. Aja, ska kika på någon film till jag somnar. Natti! ♥ // Lisa
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?